zaterdag 1 september 2012

1ste geworden bij Hobby Home

 
Zo leuk.
ik heb de 1ste prijs gewonnen
bij Hobby Home
en het is een hele leuke prijs
Namelijk een spelbinder mal
Maar dan wel eentje na mijn eigen keuze
Nou dat is toch helemaal
***Super***
Ik was echt blij verrast
Had het zelf namelijk nog niet gezien
Maar mijn lieve blogvolgster
Plony, kwam het even melden
Bedankt Plony -xx-
 
en dit is de spelbinder mal
die ik heb uitgekozen

 
Ze hebben ook weer een hele leuke nieuwe challenge
ook weer helemaal mijn ding
dus ik doe zekers weer mee
wil je ook een kijkje nemen klik dan HIER
 
Fijne Zaterdag allemaal nog
mijn zaterdag kan in ieder geval al niet meer stuk

Liefs Debby ♥
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Deb en ik wist het als eerste want ik heb de random laten draaien, hihihihi. het is je gegund hoor en ik ben super benieuwd wat voor moois je met die prachtige mallen gaat maken. We gaan het zéker zien, leuk!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debby,

    Wat leuk dat je gewonnen hebt, ik zag het vanmorgen meteen..maar jij had het dus nog niet gezien.. Mooie set Spellbinders heb je uitgekozen..
    Ben heel benieuwd naar je nieuwe creatie voor het Blog...

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf Debbie!
    Gefeliciteerd meis, ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd.
    Je hebt een prachtige mal uitgezocht.


    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-