zondag 16 december 2012

Demi's zakgeld spaarpot............. !!!

 
weer eens wat anders dan kerstfreubels
ik heb weer een spaarpot blik gemaakt
deze keer voor mijn dochter
sinds kort krijgt ze zakgeld
maar ik wil wel dat ze een deel van haar zakgeld spaart
dus heb ik een blik gemaakt in de kleuren van haar kamer
als ze haar zakgeld krijgt
moet ze 3euro in de spaarpot stoppen
en de rest mag ze in haar eigen spaarpot doen
en daar moet ze dan haar beltegoed van
betalen en de andere dingen die ze moet hebben
met dat geld mag ze doen wat ze wil
(tot op zekere hoogte natuurlijk)
want ik wil nog steeds weten waar ze haar
geld dan aan uitgeeft, want allerlei
prullarie en snoep vind ik dus niet nodig
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-