dinsdag 1 januari 2013

Lieve Groetjes ........ Dikke knuffel

 
Goede morgen Bloggers
Allemaal oud en nieuw goed doorgekomen
Ons oud en nieuw was super
Wel een beetje laat geworden
Maar ach dat mag de pret niet drukken
Nu nog een beetje brak
Maar we maken er een rustig dagje van
 
De eerste creatie van dit jaar
is ook weer gemaakt
 
 
Ik heb deze leuke stempel van
Saturated Canary gebruikt
Alleen heeft ze eigenlijk geen oogjes
Maar die heb ik er zelf ingemaakt
de kleuren zijn mijn favo kleuren om mee te werken
maar als je mijn blog vaker bezoekt
dan is dat je niet geheel onbekend
 
fijne rustige dinsdag nog
Liefs Debby ♥
 


3 opmerkingen:

  1. Een gelukkig nieuw jaar meis, en een prachtige kaart.

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gelukkig nieuwjaar Debby en wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-