woensdag 27 februari 2013

Geboorte kaartje jongen .......!!!

 
Goede morgen allemaal
wat leuk om te zien dat ik er weer nieuwe
volgers bij heb Audrey en Antoinette
 welkom op mijn blog
130 volgers heb ik alweer
wie had dat gedacht toen ik met mijn blog begon
ik vond mijn creaties allemaal veel
minder mooi en interessant als wat
andere bloggers allemaal maken
inmiddels heb ik mijn eigen stijl gevonden
en vind ik het erg leuk om te zien
dat mensen mijn eigen stijl de moeite
waard vinden om te komen bekijken en volgen
bedankt dames
 
Over naar de orde van de dag
mijn geboorte kaartje
Geen idee wie er een baby krijgt
maar had zo'n zin om een geboorte kaartje
te maken met deze woordkaart
Nou weet ik wel iemand die
een zoontje gaat krijgen over
een aantal maandjes bedenk ik me nu ineens
dus per ongeluk heb ik de goede keuze gemaakt
 
Ik heb eerst het woord baby uitgeknipt
daarna op een scrapvel overgetrokken
het woord daarna overgeklapt
en nog eens overgetrokken
daarna uit het scrapvel geknipt
toen de letters los van elkaar geknipt
en die weer overgetrokken op design papier
het is even wat werk maar wel erg leuk
om te doen, want vierkant is ook altijd maar hetzelfde
dus zulke kaartjes voor de afwisseling vind ik wel erg leuk
 
Liefs Debby ♥

10 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Debby, en wat een leuk kadootje heb je dan als er een jongetje geboren wordt,
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw Debby wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf heb je dit gemaakt superleuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Wat prachtig zeg deze woordkaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuke kaart Debby. Heel gaaf gedaan.
    Enne uiteraard graag gedaan voor het volgen van jou blog, vind het nu al geweldig om jou creaties te bewonderen.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. STUnnung! What a FABulous Baby card...LOve your colours and this cute Edwin.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-