woensdag 22 mei 2013

Met de bus naar Den-Helder

 
De 2de dag van de vakantie was het wel redelijk weer
maar niet echt zonnig, er stond een stevig windje
dus besloten we maar om met de bus
naar Den-Helder te gaan.

Helaas hadden we bij aankomst bij de bushalte
net de bus gemist dus moesten we even wachten
op de volgende bus die kwam
en wat doe je dan als je je verveelt en moet wachten
precies foto's maken van mijn mannetje en meisje
die op de bus staan te wachten
de buskaartjes had ik ook bewaard dus
die kon ik mooi op deze Lay-out verwerken
 
Fijne woensdag allemaal
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. erg leuk gedaan, gezellig een dagje den helder
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's debby,kom morgen het hele boek bekijken.
    ga nu even bij Demi kijken.
    love you ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-