zaterdag 17 mei 2014

Label met panpastel ...... !!!

Vandaag een gezellig dagje gehad op de demodag van T scraphuis.
Vanmorgen vroeg door mijn freubelmaatje opgehaald en we waren natuurlijk weer eens veels te vroeg daar. gelukkig scheen het zonnetje dus was het wachten niet zo heel erg.
 
Heb eerst mijn bestelde spullen gekocht en toen zijn we een rondje langs de demo tafeltjes gelopen, veel leuke dingen gezien, vooral bij de MDF projectjes van Let's get bizzee veel leuke dingen gezien en ook een aantal MDF projectjes aangeschaft om heerlijk mee aan de slag te gaan.
 
En wat ik eigenlijk niet zo doen, is een workshopje volgen aan de tafel van panpastel...... Waar ik al bang voor was als ik daar eenmaal aan zou beginnen is dat het weer heel erg verslavend werkt en ik nu dus tot aan de beurs van Den-Bosch weer moet gaan sparen, want dan wil ik ook wat panpastelletjes aan gaan schaffen. Een hele duidelijke en leerzame uitleg gehad van Rosita.
Had haar wel eens vaker op een beurs voorbij zien komen maar wat een leuk mens is dat.
 

 
 
Dit is de eerste keer dat ik met panpastel werk en ik moet zeggen dat ik hem wel erg leuk vind geworden, Bedankt Rosita voor weer een nieuwe verslaving.
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Oh oh oh dat gaat je weer centjes kosten, maar gelukkig heb je nog even om te sparen, het is prachtig wat je hebt gemaakt. Fijn dat je zo genoten hebt vandaag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-