vrijdag 12 september 2014

LOVE ♥♥ is the heart of our HOME !!!

Vanmorgen ging ik bij mijn vriendin een bakkie thee doen, kwam alleen om even gezellig te kleppen.......toen kwam het ook al snel op de Cameo die ze gekocht had, en dat het toch niet allemaal zo ging als ze verwacht hadden, Heb er even naar gekeken. Niet dat ik er nou zoveel verstand van heb. Maar het is ons uiteindelijk gelukt om 2 broodplankjes te maken.  Toen kwam haar man thuis met 2van deze leuke glazen stenen van de Gamma. Ik vond het net op een huisje lijken en ben zelf deze tekst gaan maken op de pc en daarna het de Cameo het uitgesneden op vinyl
 
 
Daarna moet je de vinyl die je niet nodig hebt weg halen, en dat ging bij deze eigenlijk vrij aardig. Samen met de hulp van de man van mijn vriendin met een glasboortje onder in de steen een gaatje gemaakt en bij de action hebben we led-lampjes gekocht en erin gedaan. Ik vind het best goed gelukt voor de eerste keer. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het echt goed donker is.
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-