zondag 5 oktober 2014

Snowy greetings ................... !!!

    GOEDE MORGEN
 
wat een weersverschil met gsiteren zeg. Gister stond ik nog in mijn t-shirtje langs het veld mijn dochter bij haar hockey wedstrijd aan te moedigen, nu zit ik met een dikke trui aan in huis en is het weer buiten bagger, motregen en koud, zal de herfst dan nu echt begonnen zijn
 
 
 
Nou ja ik ben vanmorgen begonnen aan deze kerstkaart, want over bijna anderhalve maand is het alweer tijd om de kerstboom te zetten, jongens wat gaat dit jaar weer hard. Dus we moeten voorlopig maar even aan het maken van kerstkaarten beginnen. Heb er wel al een aantal maar als we zo iedere week 2 á 3 kaartjes maken dan hebben we geen kerstkaarten stress dit jaar. En met deze leuke stempeltjes van Wee-stamps is freubelen en kerstkaarten maken absoluut geen straf


Fijne zondag allemaal
Liefs Debby ♥


2 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje weer....
    ik moet eigenlijk ook kerstkaarten maken.....maar ik denk dat ik het dit jaar maar oversla geen tijd voor i.v.m cameo verslaving.....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-