zondag 15 februari 2015

Wishing you a magical day ...... !!!

Ik ben vanmorgen eerst bezig geweest om mijn hobby plekje opnieuw in te delen. De man van mijn freubelmaatje is voor mij een heel mooi kastje aan het maken waar ik al mijn stansjes in kan neer leggen en ik ze allemaal mooi bij elkaar heb liggen. Dus heb ik vast ruimte gemaakt om het kastje straks neer te zetten als hij klaar is.
 
 
Nadat het plekje was opgeruimd begon het toch te kriebelen en ben ik lekker aan de slag gegaan met het maken van dit kaartje. Het afdrukje had ik nog ingekleurd liggen en heb tussen mijn papier nog leuke bijpassende stukjes papier gevonden om mee aan de freubel te gaan. Het lint dat ik gebruikt heb komt van de action. het kanten lint heb ik gister gekocht.

 
misschien vanavond nog even aan de freubel, maar nu krijgen we visite van mijn schoonouders dus ga ik een eind maken aan dit blog berichtje, fijne ZONNIGE zondag allemaal.
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Hi Debby this is so lovely such an adorable, cute image the colours and design is fantastic, I love it.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-