dinsdag 21 april 2015

Geniet ervan ....... je hebt het verdient !!!

Goede morgen blogland vrienden en vriendinnen.
Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog
 
 
Vandaag was het weer aan mij de eer om op het blog van Let's get bizzee mijn creatie te tonen. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van het MDF molentje. Is het geen schatje??? Toen ik hem zag was ik opslag verliefd. Ik heb eerst alle randjes beïnkt en daarna alles met papier bekleed. Toen in elkaar gezet en dan kan het feest beginnen. Welk stempeltje ga ik erbij gebruiken. Meestal heb ik wel al een idee maar het is toch dit schattige stempeltje van Wild rose studio geworden. Daarna de stansjes uit de kast gehaald en de bloemenbak op tafel gezet en daarna heerlijk creatief bezig geweest. Als ik zo aan de freubel ben dan ben ik echt in mijn element. Heerlijk ontspannen vind ik dat.
 
 
Bedankt weer voor je bezoekje en reactie. Hopelijk zie ik je snel weer terug,
want niets is zo leuk als het lezen van de verschillende reacties die jullie achter laten op mijn creaties
Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Ohw, wauwie!!!
    Kijk dan toch wat een dotje. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-