zondag 13 december 2015

ronde kerstkaartjes met zingende vogeltjes !!!

Gelukkig de 4 kerst kaartjes die ik voor vandaag af moest hebben zijn gelukt. Ze zijn allemaal gemaakt met hetzelfde stempeltje maar met verschillende design papiertjes..
 
 
want ik vind het niet erg op steeds hetzelfde stempeltje te gebruiken maar als je alles precies hetzelfde moet doen vind ik het niet leuk  meer en gaat het al snel vervelen. mar we hebben de deadline voor vandaag gered en we gaan nu lekker iets anders maken maar we blijven in de kerstsfeer

 
Jullie ook allemaal succes met de laatste stress kerstkaartjes
of zijn jullie allemaal al klaar. Ik neem me ieder jaar weer opnieuw
voor om op tijd te beginnen met het maken van kerstkaarten maar aan het einde
van de maand is het toch altijd weer stressen
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Leuke kerstkaartjes ik ben nog steeds niet klaar dus ik ga maar snel aan de slag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-