zondag 18 augustus 2019

Age is merely the number.....

aan het begin van het weekend had ik 3 papier pakketjes gemaakt om een creatie mee te maken. een heb je gister al kunnen bewonderen.  deze creatie heb ik vandaag gemaakt


een van mij  beste vriendinnetjes is deze week jarig. met haar ga ik ook regelmatig naar beurzen en workshops volgen. dus als ik voor iemand er  zelfgemaakte k
verjaardagskaart moet maken is het wel voor haar. En dan word ze ook nog eens 40 JAAR...... ik heb er deze creatie van gemaakt.

oma creatie 3 heb ik ook gemaakt maar die mag ik voorlopig nog niet laten zien.....want is een design team kaartje voor k.i.c

fijne zondag avond nog
Liefs Debby ♡

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-