donderdag 9 januari 2020

Turkije 2018


Ja ja alweer een album af die ik van mijn to-do lijstje af kan strepen


Was er vorige week al mee begonnen maar toen had ik geen design papier meer dus doe MOEST ik even bij bestellen


Gister is het design papier binnen gekomen dus konden we vandaag de laatste 3 tags maken


Ik heb een kleine greep uit alle pagina's gedaan want anders word je gek van alle foto's.  Maar zo heb je een beetje een idee hoe het hele album eruit ziet


Nou kunnen we weer een nieuwe vakantie plannen. Want het album is af.

Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Hij ziet er geweldig uit van wat je hier laat zien!
    Dat is leuk terugkijken na je vakantie tijd. Ik vind die cijfers erg mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-