vrijdag 3 september 2021

for someone special

wat een vrolijke aardbeitjes zitten er bij het sweet berrie papier van Dutch doobadoo, 
daar word je toch vrolijk van.


Ook fijn dat als je zo'n pakket koopt al het design papier zo goed bij elkaar past.
soms denk ik nog wel eens bij een design papier pakket deze combinatie snap ik niet helemaal
Maar daar heb ik bij deze pakketten eigenlijk nooit last van


ook handig vind ik dat de aardbeitjes in een uitdruk vel zitten scheelt een hoop knipwerk, jammer vind ik het dan weer dat dat bij de bloemetjes niet zo is, maar een hele grote ramp is het niet.
zo zijn we ook nog een beetje met de schaar in de weer


Ik heb een tekst stempel van Craft Emotions gebruikt, vond die wel bij deze creatie passen


allemaal weer een fijne en vrolijke dag van
groetjes Debby
designteamlid bij hobbyshop veldmaat

 

1 opmerking:

  1. Mooie kaart Debby, Conny wordt vaak het aardbeien vrouwtje genoemd.
    Dacht er ineens aan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-