vrijdag 8 oktober 2021

Stay Warm

  Daar zijn we weer met een vrijdag creatie. Altijd leuk om jullie vlak voor het weekend mijn creatieve uitspatting te mogen laten zien

Deze keer heb ik net als bij de maand challenge van oktober de leuke missees gebruikt

Nou heb ik ze in de slimline mal van dutch doobadoo verstopt en wel in de jeans vakjes.

Heb het winterse scrappapier van studio light gebruikt met de zachte warme kleurtjes


Groetjes Debby. Design team lid bij hobbyshop veldmaat 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl

Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-