maandag 10 januari 2022

Mutsen cluppie live #3 Index doosje

 De eerste mutsen cluppie live voor 2022 is net door mij gegeven. Als eerste  (ja 10 januari is een beetje laat) alsnog de beste creatieve wensen voor 2022

We hebben dit index doosje gemaakt. Deze had ik natuurlijk al voorbereid en als team hebben we er een mutsen cluppie doosje van gemaakt.....


Hierin kunnen we allerlei gegevens bewaren, van het team, van de sponsors, want ook in 2022 hebben we weer leuke sponsors gevonden. En al die gegevens willen we mooi bij elkaar bewaren. Maar je kan er ook altijd een recepten index doosje van maken. Of voor adressen 




Ik ben blij dat ik als gegevens nu mooi geordend bij elkaar heb zitten. Mijn stickers,  de stempel boodschappenlijstje. 


Allemaal tab blaadjes er tussen en erop geschreven wat er achter zit. 



Muts Bianca heeft hem uiteraard ook gemaakt, dus neem ook bij haar een kijkje. Op YouTube en op Facebook is het filmpje terug te kijken dus doe vooral gezellig mee

Groetjes Debby 

5 opmerkingen:

  1. Je hebt er een super leuk index opbergdoosje van gemaakt en de live was duidelijk.
    Je hebt mooi designpapier gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi heb ook meegekeken super leuk.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Debby en vrolijk papier gebruikt

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi geworden, het was een perfecte patroon en we hadden veel volgers leuk.
    Ik ben trots op je mutsje
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja 111 kijkers, geldig toch. En dat terwijl tiets ook online was.

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-