zondag 25 september 2022

Mutsen cluppie reminder live#23

 Wat was het weer gezellig in de live van afgelopen maandag. Heb je hem gemist dan kun je hem terug kijken. 

Hier een linkje voor jullie: https://m.facebook.com/groups/319173806629682/permalink/570507401496320/


Ik heb met jullie deze leuke draai kaart gemaakt. Ik vind het toch elke keer weer spannend of de creatie in de smaak valt 

ik geloof dat hij wel in de smaak viel bij onze mutsen volgers want heb al een hele hoop mooie creaties voorbij zien komen

Altijd leuk om al die mooie creaties voorbij te zien komen. En ook altijd zo leuk om al die lieve reacties te lezen. Daar doen we het vooral voor

Morgen is het weer maandag dan geen live maar wel een nieuwe youtube uitdaging van jullie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-