zondag 5 februari 2023

Mutsen cluppie live#32 reminder

 Deze live was er een met een apart randje. In deze live stonden we stil bij het verlies van een van onze mutsen volgsters


We kregen een lief berichtje van haar moeder dat ze na 3mnd weer wat aan het fröbelen was dit naar onze lives te kijken maar dat het moeilijk was omdat ze dat altijd met haar dochter deed. 


Daarom hadden we tijdens de live en hart in beeld liggen met haar naam erop


Na de live heb ik deze creatie als reminder gemaakt. Maar ook naar de moeder opgestuurd 


In de reminder heb ik de foto van de dochter niet laten zien vanwege privacy maar ik heb op het hart en in het albumpje een foto verwerkt


Inmiddels is de creatie op het adres aangekomen en ze waren er erg ontroerd door her gebaar.

Live#32 zal ik niet snel vergeten omdat het een bijzondere was

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-