zondag 25 juni 2023

BEELD-bel CREA-date creatie

 Dit was echt weer veels te lang geleden dat we dit gedaan hadden. Eerst beeld belde we wel vaker een ging dan samen een creatie maken.

Dat hebben we gister ook weer eens gedaan. Afgelopen donderdag gaaf marianne Reijgersberg en live. Deze vonden we zo leuk dat we hem vandaag samen via beeld bellen gemaakt hebben. We zouden heb mutsen zijn als we er een beetje een eigen draai aan zouden hebben maar dit is uiteindelijk mijn creatie geworden 





Ik heb deze gemaakt voor de moeder van mijn vriendin die 86 jaar is geuren vandaag. Ze noemen haar muissie mol. Vandaar dat ik gebruik heb gemaakt van digi papier #1 pip de muis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-