zondag 12 februari 2012

40 Party time


Deze week kreeg ik een opdracht...........van mijn eigen man wel te verstaan. Hij word 15 maart 40jaar. en eigenlijk vieren we geen verjaardagen, maar deze kunnen we niet zomaar voorbij laten gaan. dus heb ik kaartjes gemaakt zodat we een feestje kunnen geven voor wat vrienden. ouders komen op de dag zelf wel even aanwaaien. Maar voor vrienden geven we een borrel met hapjes..........nu even wachten wanneer we het gaan vieren want ik moet eerst mijn operatie datum in maart weten. daarna kunnen we aan de binnenkant een tekst plakken en gaan ze op de bus


This week I had a card making job ........... from my own husband. He gets 40 years on March 15. and actually we do not celebrate birthdays, but we can not just pass up this age. so I made ​​cards so we can give a party for some friends.  we give a drink with snacks .......... but before we can send the cards. I should  wait for my surgery date in March. Then the cards go in the mail 



6 opmerkingen:

  1. Een stijlvol kaartje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 40 jaar kun je niet zomaar over laten gaan:) Het is een prachtige kaart geworden, echt eentje voor een man!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stijlvol kaartje Debby!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Debby. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-