zaterdag 25 februari 2012

** Katwijk aan Zee **


Geen creatieve creatie vandaag van mij...............want we zijn met dit mooie weer heerlijk wezen uitwaaien aan zee. het was echt heerlijk weer de zon scheen volop. het was wel een beetje koud zo af en toe, maar dat mocht de pret niet drukke, het is tenslotte nog februari

no creation of mine today. because we have been a day at sea. the sun was shining wonderful, it was a bit cold, but it is only February so what do we want more.


denken jullie aan mijn bog candy als je al volger bent, mag je ook gewoon mee doen hoor want ik ben erg blij met jullie reacties op mijn blogberichtjes


3 opmerkingen:

  1. Ooohh wat heerlijk, de zee!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo'n dagje heb je af en toe nodig. Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor zo'n dagje uit.
    Fijn weekend.
    Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-