woensdag 8 februari 2012

Wishing you a wonderful birthday


zo dit is het laatste kaartje dat ik afgelopen weekend bij mijn mams gemaakt heb. De gras pons van martha steward vind ik geweldig. dus die heb ik ook hier weer gebruikt. het afdrukje van magnolia heb ik ingekleurd met distress inkt


so this is the last card I made at my moms house ​​last weekend.. I used the grass punch from martha steward. I really love that punch. so I used it again on this card. The stamp image is from magnolia and I colored with distress ink



5 opmerkingen:

  1. Hallo debby,

    Ja dit zijn jou kleuren hé.
    Leuk gedaan.

    liefs Ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt schitterende kleurtjes gebruikt en je gaat als een speer, ook dit kaartje is weer een leukertje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuk kaartje!!

    mooie kleurtjes!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Debby, wat leuk zeg deze trapkaart!! Nog bedankt voor je reactie op mijn blog, dat waardeer ik enorm. Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-