maandag 30 juli 2012

Dikke Knuffel


Nog 1weekje hebben we vakantie..........en van kaarten maken komt de afgelopen paar dagen niet veel. Maar ik kwam wel een hele leuke sketch uitdaging tegen en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik moest ook een nederlandse tekst op het kaartje verwerken.

Ik heb het kaartje in zwart wit grijs tinten gemaakt met een klein vleugje blauw. Het afdrukje is ingekleurd met copic markers de bloemen komen uit mijn voorraad en de brads heb ik ooit eens bij xenos gekocht. de swirl stans is van magnolia

met deze kaart doe ik mee aan:

Liefs Debby ♥

20 opmerkingen:

Tessa en Anke zei

Hoi die doohikey weet ik zo niet want we xijn in Spanje als ik terug ben ga ik voor je kijken. Je kaart is trouwens prachtig. liefs Tessa en Anke

marion zei

Wat een prachtig kaartje. liefs, Marion

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje ! weer helemaal à la 'debby', mooie kleurtjes weer, daar weet jij toch goed je weg mee ! mooooooi
grtjs, martina
x

jaimie zei

Hallo Debby,

Toffe kaart geworden !!

Groetjes, Jaimie

Plony zei

Het is weer een hele toffe kaart hoor Deb, leuke stempel en mooie sketch! Gaaf gedaan!
Fijne vakantie nog verder, liefs Plony.

Jolanda zei

wat een lieve kaart Debby:0)
bedankt voor je deelname bij de NKU!
grtz Jolanda

Ghea zei

Wat een schitterende kaart, met een mooie sketch
leuk afgewerkt hoor Debby, nog een hele fijne week.
Liefs Ghea

Je@net zei

Leuk kaartje, Debby, en wat een mooie rustige kleuren heb je gebruikt!

Sandra zei

leuke kaart hoor debby
gr sandra

Liesbeth zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt Debby, bedankt voor het meedoen bij de NKU, veel succes.
gr. Liesbeth

Riet zei

Wat een mooi lief kaartje.

Liefs Riet.

Craftnut zei

Hi Debby. Thanks for joining in the fun at Allsorts this week. Tracy x

Jacomijn zei

Weer zo'n stoer kaartje! Erg lieve stempel! Mooi met dat vleugje blauw!
Groetjes Jacomijn

Marjan zei

Een heerlijke knuffel en een mooie kaart !
Leuk dat je meedoet bij de NKU.

groetjes, Marjan

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met deze lieve stempel.

Groetjes Astrid.

Marga50 zei

Wauwwwww wat een mooie kaart Debby. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. groetjes Marga.

Marianne zei

Altijd leuk om te zien wat mensen met mijn sketch doen.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Liefs, Marianne

hennie zei

Mooi werk Debbie.
Gewaagde kleurencombi, maar heel goed gelukt hoor.
Leuk dat je meedoet met de challenge van het NKU.
Groetjes hennie, DT-lid.

Elise zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
Groetjes Elise

quality website design zei

Aww, hugs. Pretty and nice color combos. Putting up those layers soo are very beautiful. Thanks!

Liefs voor christa

Soms vind ik het gewoon leuk om mensen zomaar een kaartje te sturen   Gewoon omdat het leuk is om iemand in het zonnetje te zetten of...