woensdag 4 juli 2012

Goede morgen lieve blog volgers

Gister geen tijd gehad om een kaartje te maken.Mijn mannetje kwam onverwachts eerder thuis uit zijn werk en toen zijn we gezellig naar de stad geweest. Ergens op een terrasje wat gedronken, wat gewinkeld en ergens een hapje gegeten. Erg leuk dus zo'n onverwcahts dagje er op uit.

Heb ook nog wat leuks gekregen. deze keer geen frutsel en freubel spullen,maar iets waar ik eigenlijk al een hele tijd naar op zoek ben, maar, maar geen leuke kon vinden. Maar na lang zoeken heb ik het dan toch gevonden


Ik heb van mijn schatje een nieuw horloge gekregen. Het klokje is wel totaal anders als mijn vorige. een stuk groter dus even wennen,maar ik ben er helemaal happy mee.

Waar ik ook heel erg happy mee ben, is dat ik met mijn kaart de creatie van de week geworden ben. Mijn collega Designer Matty bij de creatieve zebra kiest iedere week een kaart die zij erg mooi vind. Je kunt jezelf daar voor opgeven zodat zij uit de inzendingen de mooiste creatie kan kiezen. dat was deze week niet gebeurd dus is ze gaan snuffelen en kwam op mijn blog deze kaart tegen en vond het een creatie van de week vermelding waard. Heel erg leuk als mensen je creatie waarderen. En voor mij is het dubbelleuk dat juist deze kaart uitgekozen is, want deze kaart was een probeersel iets totaal anders van wat ik normaal gesproken maak. Nieuwsgierig geworden neem Hier dan een kijkje.

De rest van de dag ga ik maar eens op youtube zoeken naar leuke voorbeelden. want ik heb sinds kort de eer om op donderdag een leuke tutorial of filmpje te plaatsen op de creatieve zebra. Dus ben je nieuwsgierig wat ik heb uitgezocht. kom morgen dan even kijken.........want ik ga natuurlijk proberen om wat ik heb uitgekozen ook zelf te maken.
allemaal weer bedankt voor jullie bezoekje. De waardering die je van je mede bloggers krijgt vind ik echt heel erg leuk om te lezen.

Liefs Debby ♥ 

2 opmerkingen:

  1. Wauw Debby wat een mooie klok je mannetje heeft je goed verwent.
    wat leuk dat je kaartje is uitgekozen als creatie van de week het is ook een mooie kaartje met leuke details erop.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi horloge hoor debby , inderdaad weer eens wat anders, en terecht dat je creatie creatie van de week is geworden.Je kaart was dan ook supermooi
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-