zondag 20 januari 2013

Hoera ...... Tijd voor een Feestje !!!

 
Gister een super gezellige shopdag gehad
samen met mijn vriendinnetje Ayten.
En ik heb weer leuke nieuwe dingen gekocht
6x Twinkling H2O en een nieuwe waterpen
terschelling papier en een waterspray
ook een MDF klok om op te pimpen
De magnolia ink magazine alskrant
(vind ik niet zoveel aan in krantvorm)
verschillende kleuren roosjes
leuke verschillende papierblokjes
verschillende stansen
zal vast nog wel wat vergeten.
 
Ook al was het een gezellige dag
ik ga nooit meer naar de beurs in Bleiswijk
voor ons gewoon veels te ver weg
op de heenweg hebben we bijna 3,5uur gedaan
ook omdat de beschrijving van het openbaar
vervoer niet klopte, volgens de folder en site
stopte de bus in rotterdam en stopte hij voor
de groente veiling hal, maar we moesten eerts
nog een stukje met de metro, voordat we dat
door hadden waren we al 20min kwijt en was
de aansluiting weg en moesten we ongeveer 20min
wachten op een koud en winderig station
en wat was het koud gister...............brrrrrr
daarna met lijnbus 173 en vervolgens nog een stukje lopen
gelukkig ging de terug weg sneller en hebben
we geen enkele aansluiting gemist
maar echt veels te lang reizen
en dat terwijl we ook hele leuke beursen in
de buurt hebben, zoals de knots gekke scrapdagen
en de creadagen in de rijnhal en ook de
kreadoe in Utrecht, dus voortaan gaan we
niet meer zo ver van huis scrap shoppen
nu weer opnieuw sparen voor maart
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer super geworden Debby maar wat balen dat jullie er zo lang over hebben gedaan om er te komen, kan me voorstellen dat je dat niet meer doet, dan is de lol er al een beetje af. Maar je hebt wel weer leuke dingetjes kunnen aanschaffen dat maakt toch weer veel goed lijkt me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartje heb je gemaakt. Jammer dat het zoveel moeite kostte om er te komen, maar met je lijstje aangekochte spullen was het toch een geslaagde dag denk ik.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-