zaterdag 19 januari 2013

ZO stoer ....................!!!



Goede morgen allemaal
Het is behoorlijk vroeg voor mijn doen
om 5.45u stond ik al naast mijn bed
even rustig ontbijten, douche en de hondjes uitlaten
en daarna wandelen we naar mijn vriendin
We gaan vandaag een dagje scrap-shoppen
op de hobby beurs in bleiswijk
we hebben een lange trein / bus reis te gaan
dus we moeten om 7.30u al in de trein zitten
om tegen 10.00u daar te zijn
wat we allemaal al niet overhebben voor onze hobby
Hahahaha maar ik heb er wel reuze veel zin in
ben daar nog nooit geweest dus ben erg benieuwd
 
Maar even naar mijn kaartje
heb deze keer een blauw kaartje gemaakt
met een stempel afdrukje van Boofle erop
mijn vriendin is helemaal weg van Boofle
en ik moet zeggen dat ik hem toch ook wel
heel erg stoer vind met die zonnebril op
 
fijne zaterdag allemaal vandaag
en duimen jullie voor mij
dat het openbaar vervoer een beetje mee werkt
 
Liefs Debby ♥

6 opmerkingen:

  1. veel plezier, niet te veel kopen he???
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debbie

    Zo jij moet echt van ver wat een reis.
    Hoop dat het een leuke beurs was .
    Je kaartje ziet er weer heerlijk stoer uit.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superkaartje heb je weer gemaakt Debby. Ik hoop dat het vandaag heel leuk was, je zal denk ik wel weer bijna aan je terugreis beginnen denk ik. Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dag gehad vandaag? Niet te veel gekocht?
    Ik vind je kaartje super stoer! Vind het meestal niet meevallen om een stoere jongens kaarte te maken.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Debby ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt en mooie dingen hebt kunnen kopen. Deze kaart vind ik geweldig wat een leuke stempel heb je ervoor gebruikt, moest erg lachen om deze stoere knul.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Debby
    Bedankt voor je mailtje
    Ik probeer terug te mailen maar krijg hem steeds weer terug .
    Probeer het van de week nog wel .
    In ieder geval bedankt voor je berichtje en je hoort nog wel of ik ben geweest .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-