zondag 6 januari 2013

Hope your birthday will be special !!!

 
Jolanda bedankt voor de tip
Maar helaas nu ik Google Chrome
geinstaleerd heb werkt het foto upload
knopje nog steeds niet
dus maar weer gewoon via de url-versie
hier neer gezet.
het is een beetje omslachtig maar
nu je eenmaal weet hoe het moet is het
ook wel weer zo gedaan.
 
 
Ik kwam een leuke sketch tegen
en die heb ik uitgeprint en gemaakt
heb er maar weer eens een zwart / wit
kaart van gemaakt, want dat is al een hele tijd geleden
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Twinkling H2O
ik moet zeggen dat het de ene keer
beter gaat als de andere keer.
Toch echt een keer ergens een workshopje doen
zodat ze me wat tips kunnen geven
en ik moet natuurlijk ook wel het juiste papier
gaan halen om met H2O te kunnen werken
 
Ben dus ook weer flink aan het sparen
want in maart ga ik weer met mijn vriendinnetje
naar de Knotsgekke Scrap en Kaarten dagen
in Den Bosch............kan al bijna niet meer wachten
was het maar vast maart, dan word het weer ook
weer wat beter, want vind dit weer geen bal aan
 
Fijne zondag allemaal
Liefs Debby ♥
 
 

2 opmerkingen:

  1. hoihoi,ik kan ook niet wachten............(hihihi)
    maar inderdaad we moeten een workshopje plannen.....
    fijne zondag!
    en van de week kom ik freubelen.....veel te lang geleden....groetjes ayten.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook veel zin om weer te gaan scrap shoppen op een beurs, en zo'n workshoppie moeten we echt eens gaan volgen. maar van de week eerst weer eens ouderwets een freubel avondje bij mij, zie je snel -xx-

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-