zondag 15 juni 2014

Box card gemaakt .......................!!!

 
Goede morgen allemaal
het is Vaderdag zondag, de vader des huizes ligt hier nog op een oor, had feest gister en was behoorlijk laat thuis, of ik kan beter zeggen heel erg vroeg in de ochtend het begon al licht te worden
Dus zijn wij maar aan de freubel gegaan, want toen hij thuis kwam kon ik niet meer slapen en ben ik maar opgestaan.............nou dan weten jullie het wel hahaha
 
Maar voor ik over mijn creatie van vandaag ga beginnen wil ik eerst even melden dat degene die het gepimpte mdf hart van lets get bizzee gekregen hebben van de week erg blij waren met de mooie creatie en herinneringshart aan hun pas overleden moedertje. Is toch altijd even afwachten of het in de smaak valt, maar ze waren er alle 3 helemaal happy mee dus verrassing GESLAAGD
 

Nu over naar mijn creatie van vandaag. Ik kwam op pinterest verschillende van deze box kaartjes tegen, maar snapte nooit zo goed hoe ze nou gemaakt werden, Op de demo-dag van T scraphuis kon ik zo'n box kaart in het eggie bewonderen en toen viel het spreekwoordelijke kwartje. Helemaal niet moeilijk om te maken als je maar even weet hoe het patroontje er uit ziet.
 

ben er dus gister avond en vanmorgen heerlijk mee aan de slag gegaan. Ik heb een keer papier gebruikt uit mijn papierbak met papier die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik ben meer van het rustige design papier en dit is echt een papiertje buiten mijn comfort zone. Maar ik moet zeggen dat ik hem wel leuk vind geworden al is het design papier wat aan de drukke kant
 

heb ook van de week mijn nieuwe molds binnen gekregen. Het heeft even geduurd, de 1ste verzending is namelijk in de post verloren gegaan, maar degene waar ik ze besteld had heeft ze nogmaals kosteloos naar me opgestuurd.............erg blij met deze goede service. De klei die ik ervoor gebruikt heb ik normaal gesproken wit met heb de klei met distress inkt een kleurtje gegeven. iedere keer met mijn daubertje een beetje inkt op gedaan, je kan beter 4x dauberen dan er in 1x te veel inkt op doen en dat de kleur dan te donker is. zo maak je leuke vlinders en roosjes in de juiste kleur. alleen wel jammer dat het zo lang moet drogen,............. ben namelijk een hele ongeduldige freubelaar en haal dan ook regelmatig het roosje te snel uit de mold......... maar deze is goed gelukt. Gelukkig
 
Liefs Debby ♥ 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Deb nou ik vind je box helemaal geslaagd en dat voor een eerste keer. Ja ik snap ook niet hoe zoiets in elkaar zit en als jij dat dat bijna in 1 avond kan............wie weet ga ik het ook ooit is proberen, want ze blijven zo leuk.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het helemaal geen druk papier! ik vind het leuk!!!
    en wat een leuke box!!!
    ik heb mijn molds ook te drogen liggen en je moet inderdaad geduld hebben....
    liefs van je freubelmaatje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die super geworden Debby, heel erg mooi, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Definitely believe that that you said. Your favourite justification seemed
    to be at the internet the easiest thing to be mindful of.

    I say to you, I certainly get annoyed even as folks consider issues that they just don't realize about.

    You managed to hit the nail upon the top and defined
    out the whole thing without having side effect ,
    folks could take a signal. Will likely be again to get more.
    Thank you

    Also visit my web site: supercell

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-