maandag 23 juni 2014

Pinguïns kerstkaart !!!

Ik heb de smaak van het maken van kerstkaarten goed te pakken, als ik in dit tempo door ga ben ik in augustus al klaar met mijn kerstkaarten...............dat zou wel prettig zijn. Maar mag ook in november hoor. morgen gezellig avondje freubelen met 1 van mijn maatjes normaal gesproken freubelen we met z'n 3tjes maar een van ons zit lekker in de Turkse Zomer Zon..............vervelend !!!!

 
 
en van de Turkse Zomer Zon weer terug naar mijn kerstkaart met pinguïns

Heb deze keer gebruik gemaakt van rest papiertjes uit mijn restjes bak, en je komt een hoop rommel tegen waarvan je eigenlijk niet meer weet wat je er van maken moet, maar heel soms kom je ook wel een leuk papiertje tegen, zo stond op dit design papiertje al fijne feestdagen. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van mijn eigen scrabble stempels van Noor-design, wat maakt Jolanda toch leuke dingen, verder van een mold met klei van de action een roosje gemaakt. de klei is wit en lucht drogend en ik wou er een kleurtje aan maken en heb er een  beetje distress inkt aan toegevoegd, kneden, maar niet al te goed zodat je soms ook nog witte stukjes ziet...............en tada hier het eind resultaat na een nachtje drogen.......................een mooi roosje, nu nog een mold kopen met kleine roosjes en we kunnen op heel wat creaties deze mooie en goedkopen zelfgemaakte roosjes gebruiken.
 
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-