zondag 8 juni 2014

Hoera ......................... !!!

Hier ben ik dan met de 2de creatie van vandaag. Deze kaart had ik al een aantal dagen liggen, maar nog niet de tijd gehad om hem af te maken. Dat is me dus vanmorgen wel gelukt. Maar vanmorgen had ik al een andere creatie geplaatst dus deze moest even wachten, want het werd onverwachts toch wel erg lekker weer dus zijn we even een terrasje wezen pakken bij Grand café de tien. Heerlijk op lounge banken, lekker muziekje erbij, gezellig en aardig personeel, Heerlijk genieten dus.
 

 
Maar even terug naar mijn kaart. Heb de olifantjes van Wild Rose Studio gebruikt en een apart soort kaart gemaakt, het was een uitdaging ergens op facebook, maar uiteindelijk is hij totaal anders geworden en lijkt het helemaal niet meer op de uitdaging hahaha dat heb ik wel vaker. Dan begin ik ergens aan maar uiteindelijk is het eind resultaat helemaal niet zoals het op het voorbeeld eruit zou moeten zien, maar goed dat is de eigen creativiteit zullen we maar zeggen


 
Aan de binnenkant heb ik weer een andere stempel van wild rose studio gebruikt, ook al zo'n schatje, de vlaggetjes van la-la-land kwam hier ook goed van pas en de swirl van Noor en de vlinders ook



Nou ga ik even lekker op de bank hangen en naar de WK hockey wedstrijd van de heren kijken
fijne zondag avond allemaal
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-