zondag 15 februari 2015

Challenge # 72 NO square or rectangle cards

 
Vandaag gaat Challenge #72 van start bij Creatalicious. Voor mij challenge #2 als Design team lid. De uitdaging van deze keer is er een die helemaal in mijn straatje past. Namelijk
 
"geen vierkanten of rechthoekige kaart"
 
 
Nou ik ben dus mijn freubelkeuken in gedoken en ben een hartjes doosje gaan maken. Want het was gister Valentijnsdag en dat vond ik wel een leuk idee om daar mee aan de slag te gaan.

 
Onder het hartje zit een doosjes verborgen en daar heb ik voor de foto even pepermuntjes in gedaan, maar de ontvangster heeft er chocolaatjes in gehad, want dat hoort er een beetje bij bij Valentijnsdag vind ik. Valentijnsdag is eigenlijk voor geheimen liefdes, maar ik vind dat je op deze dag ook aan vriendinnen die belangrijk voor je zijn mag laten zien dat ze speciaal voor je zijn. En mijn overblijf vriendinnetjes konden wel een extraatje gebruiken en het is maar een kleinigheidje. Het gaat om het gebaar

 
Nog ff een close-up fotootje maar ook nog wat extra informatie. Want als je mee doet aan deze challenge maak je ook nog kans op een leuke prijs van onze sponsors


 Scrappiness Designs
offer a $7 coupon for the winner!
 
&

 
Liefs Debby♥

2 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldige creatie is het geworden!!!!!
    als je daar niet iets mee wint ....nou dan weet ik het niet meer....
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-