maandag 9 februari 2015

Especially for you .................. !!!

 
Voordat ik aan mijn verhaaltje begin over mijn creatie van vandaag wil ik eerst al mijn nieuwe blogvolgers welkom heten, wat super leuk dat ik er in korte tijd zoveel volgers bij heb gekregen. Hopelijk komen jullie vaak een kijkje nemen, laten jullie een reactie achter op mijn blog berichtjes maar vind het vooral leuk als ik jullie met mijn creatie kan inspireren.
 
 
Deze keer heb ik een creatie gemaakt met een stempel van Magnolia en met een Mal van Dutch Doobadoo. Bij DDBD hebben ze met deze mal ook een sketch challenge en daar ga ik natuurlijk aan mee doen. Het afdrukje heb ik deze keer ingekleurd met Twinkling H2O, alleen het gezichtje heb ik ingekleurd met distress inkt, de wangetjes wel weer met twinkling gedaan want die mogen ook wel een beetje twinkelen maar het gezichtje moet (vind ik) wel gewoon mat zijn en niet twinkelen

 
ik doe mee aan de challenge van:
 
Liefs Debby ♥

21 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Te gekke kaart zeg, heel erg mooi gemaakt,
ik herken de leuke sketch ☺
Bedankt dat je meedoet met onze Challenge !
Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

coldwaters2 zei

Wow what a beautiful card Debby, love the colours, flowers and of course the image a superb creation.
hugs
lorraine x

Gaby Dierx zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Wendy zei

Absolutely gorgeous Debby, so cute! Love the shape.
Hugs
Wendy xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Debby, wat een schattige kaart in deze groen-tinten. Lief die rolroosjes erbij.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij "de Egel".
Lieve groetjes Miranda

ayten mallo zei

wat een geweldige creatie weer.....
en wat kan jij mooie rolroosjes maken uit de hand....
liefs ...xx

Cinderella zei

Leuke kaart en leuke vorm ook
Liefs en creatiefs
Cinderella
Xx

Judith zei

gorgeous Debby - love the colour choice and fab shape hugs judith x

Steffi Kellner zei

OMG! Your card is so cute! Just great! Thanks for joining us at stampavie and more!
Hugs Steffi

Anne H. zei

Your card is wonderful!
An adorable image and lovely colors.
Thanks for joining us at Stampavie and More.
Anne

Bianca van Tilburg. zei

Wat een super leuke kaart en de kleur 👍.
Liefs Bianca.

Bianca van Tilburg. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bianca van Tilburg. zei

Mijn afbeelding met duim omhoog pakt hij niet maar dat is de kleur wel. Xx

Julia S-W zei

Such a sweet card with a wonderful colour palette. Thanks so much for joining in my challenge at Our Creative Corner this month. Juliax

Sonne zei

hello debby,
wow,very beautiful card, thankyou for joining us at the magnolia mania, greetings from sonja

Helen zei

Beautiful card shape and I love the colours you've used.

Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

Helen N x

Jay zei

Fantastic card, this is so creative and beautifully coloured, love love love this image! Thank you so much for sharing your creativity with us at Magnolia Mania, we hope you will join our new challenge that starts tomorrow. Happy valentines day! Cuddles Jay xx

Sandie Gough zei

Just awesome, fabulous work xx Thank you for joining us over at http://craftingmusketeers.blogspot.co.uk/
Sandie (Crafting Muskateers DT)
http://fairytaledaydream.blogspot.com/

Nicole zei

Absolutely beautiful!!! Thanks so much for joining us at TFMC.
Good luck.
Hugs, Nicole

Marrie zei

Wat een lief kaartje en super leuke stempel heb je gebruikt.
Bedankt voor het mee doen bij Time For Magnolia.

Lieve groetjes Marrie
Dt member Time For Magnolia

Hobbywinkel De Egel zei

Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Blog De Egel}

Liefs voor christa

Soms vind ik het gewoon leuk om mensen zomaar een kaartje te sturen   Gewoon omdat het leuk is om iemand in het zonnetje te zetten of...