zondag 8 maart 2015

Congratulations !!!

 
Ooooooooooo hebben jullie ook zo genoten van de eerste lente zonnestralen. Nou ik wel hoor. Vanmorgen lekker met mijn hondjes een rondje park gedaan. En alles en iedereen is gelijk een stuk vrolijker als de zon schijnt. Van mij mag het zo blijven want geniet hier zo van.
 
 
Maar aan het einde van de middag was het zonnetje weer verdwenen van ons balkonnetje en ben ik lekker aan de freubel gegaan. Heb lekker gekleurd met mijn distress inkt markers en met twinkling H2O, vind ik zo lekker en ontspannend om te doen. Heb de tag mal van Dutch Doobadoo gebruikt, want daar was een sketch challenge mee dus daar wil ik als DDBD verslaafde (je kunt maar ergens verslaafd aan zijn) toch wel aan mee doen. hahaha
 

 
Liefs Debby

3 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-