dinsdag 3 maart 2015

Snow FUN..................!!!

 
Op de club van "kaarten maken met Tiets" kon je weer een gratis digi aanvragen  deze keer was het een digi van lacy Sunshine en ik vond het zo'n schatje dus jullie begrijpen al dat ik hem ook aangevraagd heb. Er waren niet veel aanvragers voor deze digi dat snap ik niet helemaal want ik vond het echt een lieffie, al is de tijd van sneeuw en sneeuwpoppen wel een beetje voorbij en zijn we toe aan de lente al is de lentezon nog ver te zoeken bij ons in Nijmegen. Hier alleen maar regen vandaag
 
 
Ik heb er voor gekozen om eens de kleur paars te gebruiken. Mijn lievelings kleur maar qua kaarten maken gebruik ik hem helemaal niet zo veel. Heb sneeuw uit een potje gebruik, foam clay is het geloof ik. Erg leuk spul om mee te werken.

 
Ook nog ff een close-up gemaakt zodat de sneeuw wat beter te zien is.
Hier gaan we nu lekker bank hangen en tv kijken, vergeten jullie niet dat er morgen weer een nieuwe challenge begint bij Fab 'n' Funcky. Deze week geen creatie van mijn hand maar ik weet zeker dat mijn Funcky design team members er een feestje van gemaakt hebben om naar te kijken. Dus ik zou zeggen kom gezellig langs, we hebben weer een super challenge maar dat is voor jullie nu nog een geheim , maar zeker de moeite waard, dus kom een kijkje nemen en doe daarna gezellig mee
 
Liefs Debby ♥
 

4 opmerkingen:

  1. Beautiful card Debby I love not only the image but the papers, colours and design, super make
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat meiske met die grote bril!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, I like the image and the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-