maandag 13 april 2015

75 ..............On your special day !!!

Op het blog van Noor-design heeft Miranda een challenge kaart gemaakt. Met een echte uitdaging. Want al staat het erg goed beschreven ik vond het best pittig. Nou zie ik jullie denken......??? de voorkant is toch helemaal niet zo uitbundig en moeilijk Klopt............maar het gaat ook niet om de buitenkant maar om de binnenkant van de kaart
 


Het was even puzzelen en goochelen maar uiteindelijk is het gelukt om de cadeautjes pop-up kaart in elkaar te krijgen . Heb ook mijn nieuwe stempels van Marianne design gebruikt die ik afgelopen weekend bij "Thuis aan de knutseltafel" heb gekocht
 

Het papier die ik gebruikt heb is allemaal van de 30,5 x 30,5 cm van de action. Niet duur maar €1,99 voor 24 dubbelzijdig design papier. Heb je er interesse in dan moet je snel zijn want ze vliegen de winkel uit.

 
Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn schoonvader die eind van de maand 75 word. En hij is een echte visser dus vond het wel leuk om dit vissende mannetje te gebruiken.
 
ik doe mee aan de challenge van:
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie!!!!
    Ooh en die stempels zijn wel heel leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feestelijk, mooi in blauw Debby!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar het is je gelukt, super leuke kaart Debby.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-