woensdag 22 april 2015

Challenge #256..........Just a Note ...............!!!!

Goede morgen allemaal, ik ben de laatste dagen weinig aan het freubelen, want het is veels te mooi weer om binnen te zitten. Maar ik moest wel nog een kaartje maken voor de Fab 'n' Funcky design team. Dus dat heb ik gister snel nog even gedaan, want vandaag is het alweer tijd voor een nieuwe challenge en deze week is de challenge "USE LACE" en voor degene die mij een beetje kennen is dat een hele uitdaging want ik ben niet zo'n kant achtig type. Maar ik vind het hier wel leuk bij passen
 
 
 
Heb mijn nieuwe shaped art mal van DDBD gebruikt en mijn nieuwe noor stempels en stans, Ook het afdrukje van Magnolia is nieuw dus een en al nieuwe spullen om mee aan het werk te gaan.

 
Ik moet zeg ik ben happy met al mijn nieuwe spulletjes en ik het toch ook al is het zulk lekker weer buiten weer heerlijk vond om aan de freubel te zijn
 
Liefs Debby ♥

9 opmerkingen:

  1. Lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! Fabulous papers, image and lace! Love the design and the beautiful palette!
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Debby....such that sweet Tilda. hugs, Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card Debby, sweet image and great shape.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Debby....sweet image and great shape.....Joolsx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love EVERYTHING about this gorgeous make Debby. The lace is so pretty as are all the embellies. Hugs, Wends x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is lovely Debby and the lace is a lovely addition - love your embellies - just gorgeous hugs judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het kant is heel subtiel aanwezig, helemaal leuk!!
    Zo past het perfect bij je kaartje, ook al ben je er niet zo'n fan van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-