woensdag 15 april 2015

Challenge # 74 embossing wet or dry

Wat vliegen de maanden toch voorbij. We zitten alweer op de helft van de maand april en dat betekend dat het weer tijd is om mijn creatie te laten zien die ik voor het Design Team van Creatalicious heb gemaakt.
 
Dit is tevens ook mijn laatste creatie die ik gemaakt heb voor Creatalicious. Ik ben maar een korte tijd DT-lid geweest van deze challenge blog, maar een nieuwe uitdaging is er op mijn pad gekomen begin maart en die moest ik met 2 handen aanpakken, want dat ligt helemaal in mijn straatje. En om niet al mijn creatieve tijd kwijt te zijn aan verplichte challenges heb ik besloten om met het DT-schap te stoppen bij dit challenge blog. Maar om ze wat tijd te geven om een nieuw DT-lid te zoeken ben ik er nog 2maanden mee door gegaan. Maar dit is dus mijn laatste maand en laatste creatie voor Creatalicious De challenge van deze maand is:
 
"Embossing wet or dry"
 
 
 
Van onze sponsor  Sparkles & Sprinkle konden we weer kiezen uit een aantal stempels. Ik heb gekozen voor de "Birthday friends stamp" kijk die oudjes eens plezier hebben. En de tekst die erbij stond vond ik ook wel toepasselijk en zeer zeker waar.
 
Zou het erg leuk vinden als mijn blogvolgers eens een kijkje kwamen nemen bij Creatalicious en gezellig mee doen aan deze challenge.
 
Liefs Debby ♥
 
 

2 opmerkingen:

  1. Thank you soo much for joining us with your gorgeous card!
    I'm still sorry to see you go...

    Hugs,
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Debby~~ aww this is wonderful!! Love the clock shape and the image is so fun!!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-