dinsdag 26 mei 2015

Get well Soon ............... !!!

Vandaag weer even lekker creatief geweest. Het was weer een hele tijd geleden. Ik wou wel maar kon er de tijd niet voor vinden. En als ik de tijd er voor had zat ik in mijn hobby hoekje en kwam er niets uit mijn handen. Maar vandaag kwam er ineens weer een creatie uit mijn handen
 
 
Ik heb gister in de stad bij SoLow hele leuke spulletjes gekocht, jute lint en touw. Het jute papier dat ik gebruikt heb is afkomstig van de action. De sterretjes zijn gemaakt van klei en heb ik met distress inkt gekleurd.

 
De tekst GET WELL SOON komt wel van pas. want met het wisselende weer van de afgelopen maand zijn er veel mensen die wat grieperig en ziekjes zijn. Hopelijk zijn ze na het zien van dit kaartje weer snel beter. Voor de Grieperige Bloggers.... Beterschap hopelijk zijn jullie snel weer beter
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie! !
    Ook een leuk stempeltje!
    Liefs. ..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw... Kijk dan toch wat een liefie.
    Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt.
    Hopelijk blijft je creatieve flow even hangen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Debby, this card is gorgeous hunny. Glad your mojo is back. Love all the dies and lovely layers. Just gorgeous. Hugs, Wends x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-