woensdag 3 juni 2015

Challenge #262 Check it out

Goede morgen
Het is al een tijdje rustig op mijn blog. Heb het de laatste paar weekenden erg druk gehad. Vol met ;leuke dingen hoor. afgelopen weekend stond in het teken van een team uitje met de meiden van het hockeyteam van mijn dochter en een dagje Amsterdam arena voor de TOPPERS IN CONCERT en dan is het weekend zo weer voorbij. Maar tussendoor moest ik nog even aan mijn verplichting als DT-lid van Fab 'n' Funcky voldoen.
 
Het is vandaag alweer woensdag en is het aan heb Fab team om een creatie te maken. We hebben deze leuke stempel gekregen van de sponsor van deze week. en ik heb een creatie gemaakt met dancing Daphne.............en de challenge van deze week is
 
"check it out"
{gebruik papier lint of andere spullen waar een ruitje / vierkantje op voorkomt} 
 

Ik heb dus papier gebruikt met een ruitje / vierkantje erop. Heb weer een shaped card gemaakt. maar dit is geen mal van DDBD maar een mal die ik bij de action gekocht heb. Het is wel wat meer werk dan wanneer je een DDBD shaped mal gebruikt maar wel een leuke en goedkopere oplossing en je hebt weer eens wat andere vormen om te gebruiken
 

 
Dancing Daphne heb ik ingekleurd met distress inkt en markers
Ik ga me klaar maken om aan het werk te gaan. Vanavond weer gezellig een avondje vrouwenclub en aankomend weekend heb ik het ook weer druk. Ik ga gezellig samen met mijn 2 freubel vriendinnen een weekend lang op freubelweekend dus na maandag zullen er wel weer wat creaties op mijn blog verschijnen
 
Liefs Debby ♥

8 opmerkingen:

  1. Bijzonder mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card Debby. Wonderful colours and texture. hugs, Pat k x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful card as always Debs. I really love the vintage colours on this one.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Debby, love the image you chose and all your beautiful embellishments.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely gorgeous Debby, love it!
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Debby. What an adorable design. Love how you featured the My Besties digital image. I invite you to come and share your adorable card over at the My Besties Designs Facebook page. Where everyone shares their creations and Sherri shares her new upcoming releases with games and prizes. One is coming up June 9th. Hope to see you come join and share. Here is the My Besties Facebook site: https://www.facebook.com/groups/mybestiesdesigns/
    Big Texas Hugs, AntoinetteT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HAllo Debby
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, je hebt de digi zo mooi ingekleurd, mooie details zijn er op te zien. het is een beauty.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Beties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig deze kaart!
    Heel erg mooi!
    Ik hou dr van!!!
    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-