dinsdag 9 juni 2015

Mdf fotocamera album gemaakt......!!!

Afgelopen weekend ben ik met 2 vriendinnen een weekend weg geweest om heerlijk aan de freubel geweest. Ik heb het fotocamera album gemaakt.

Ik heb de foto's gebruikt van ons GEZELLIGE dagje Amsterdam. Het zijn een flink aantal bladzijdes. De eerste 2 zijn gemaakt in souvenirs winkeltjes die we onderweg tegen kwamen, er hingen een hoop rare mutsen en die moesten natuurlijk ook even gepast worden en daar heb ik natuurlijk ook foto's van gemaakt
 

 
Na de souvenirs winkeltjes zijn we naar madame Tussauds geweest. Om naar de wassenbeelden te kijken. Sommige waren wel leuk om te zien maar sommige vond ik eerlijk gezegd ook totaal niet lijken, maar Lady Gaga, Oprah, ET, Bob marley en Doutzen, waren nog wel de moeite waard om mee op de foto te gaan vond mijn dochter hahahahaha



 
 


Daarna nog even leuke foto's van mijn meisje gemaakt.
 


 Toen stonden we op de Metro te wachten en moesten we ook nog even een foto maken van het monument op de dam. Niet omdat ze dat nou zo leuk vond, maar dat was een opdracht voor school ze moesten met een monument op de foto waar ze voor 4 -5 mei bloemen hadden neergelegd.  Dus dat ook snel even gedaan

 
 Toen met de metro naar de Albert Cuijp.  En daar staat een bronzen beeld van onze Nederlandse volkszanger ANDRE HAZES en daar moesten wij natuurlijk even mee op de foto
 


Daarna nog heerlijk even op een terrasje gezeten. Lekker buiten zitten en genieten van de eerste zonnestralen van de maand mei en de meiden hebben ook nog even een aantal selfies gemaakt. 


 Dat waren de laatste foto's van het dagje Amsterdam, het was een leuke gezellige dag. Nu hebben we alleen nog maar de foto's om ons aan deze dag te herinneren, maar wel in een album waarin we met veel plezier kunnen bladeren
 
 
Liefs Debby

6 opmerkingen:

  1. Wat een (gaafff) werk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. drie vriendinnen? wie was die derde dan? heb ik die niet gezien? hahahahah.....
    in het echt is het album nog mooier!!!! echt gaaf!!!
    ik heb genoten het weekendje.....voor herhaling vatbaar!
    liefs.... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw is echt heel erg gaaf geworden zeg!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwsgierig geworden naar de binnenkant van dit albumpje, ben ik van het let's get bizzeeblog snel doorgehopt naar jou blog.
    Wat een geweldig project heb je gemaakt met deze camera zeg.
    Leuk om de foto's van jullie dagje uit te gebruiken.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-