donderdag 25 juni 2015

MDF koffertje............GOEDE REIS !!!

Goede morgen allemaal
 
Daar zijn we weer met een creatie. Vandaag weer aan mij de eer om een nieuwe creatie te laten zien op het blog van Let's get bizzee.

Gelukkig had ik deze creatie al een tijdje geleden gemaakt, want we zijn hier druk met het inrichten van ons huisje, we hebben allemaal nieuwe meubels en gelukkig zijn die allemaal al in elkaar gezet want afgelopen weekend heb ik een gekneusde rib opgelopen en ik kan nu niet zo heeeeel erg vel. Maar gelukkig was deze creatie al klaar

De vakantie staat voor sommige weer bijna voor de deur dus vond ik het wel leuk om het mdf koffertje te gebruiken. Helaas heeft het zonnetje zich nog niet veel laten zien, maar hopelijk gaan we hem snel zien hier in Nederland en voor degene die lekker op vakantie gaan ............EEN GOEDE REIS!!!
 
 

 
LIEFS DEBBY ♥

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-