zondag 24 januari 2016

ENJOY your new Home....... !!!

Afgelopen woensdag was er weer een Scrap 'n Chat bij HobbyVision. Deze keer werd hij gegeven door Jenine en het is altijd even leuk en gezellig om mee te doen. Was natuurlijk weer iets aan de late kant want moest nog even wat stempel afdrukjes opzoeken maar gelukkig had ik wel alles al op maat gesneden en beïnkt dus had ik de Hints vrij snel ingehaald



Ik wist ook al voor wie ik hem wou maken, maar doordat je alleen maar maten van papier op krijgt als boodschappenlijstje weet je natuurlijk nog niet wat het gaat worden. Dus toen ik eenmaal klaar was, bleek al snel dat het een leuke creatie werd maar niet wat ik er van verwacht had met het papier dat ik gebruikt had. Dus ik heb hem aan de kant geschoven en er een 2de creatie mee gemaakt en dat is deze uitwerking geworden


aan de binnenkant heb ik de tags bestempeld met een tekst en ook aan de binnenkant stempeltjes van wild rose studio gebruikt, vind het olifantje zo'n schatje.


Liefs Debby ♥

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:

14 opmerkingen:

  1. A fabulous project .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥
    Aud Sentiments
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. An unusual card fold. I love it. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and amazing card fold design,Thanks for playing along over at DL.ART!

    Hugs, Lori m
    littlemscraftedmind.blogspot.com
    DL.ART DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful project ,love the design and colour. Thank you for sharing with us in our challenge at Dream Valley, good luck in the draw and hope to see you again. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such an awesome project! Lots o love went into this for sure! Thanks for playing along with us over at One Crazy Stamper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely card. such a cute image. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx
    http://craf-ther.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verrassend wat er achter de voorkant schuil gaat. Een mooie creatie geworden. Fijn dat je meedoet met de januari uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun card - I love that it looks like a little gift bag! Thanks for joining our January challenge at One Crazy Stamper!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a delightful project - so interesting! Thanks for joining the Simply Create Too challenge this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely project! Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate!
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a pretty project! Love those colours!
    Thank you for joining us at Scrappers Delights
    Veronique DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fantastic creation! Thanks for joining us at Creative Inspirations this fortnight! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LOvely card! THank you for joining us at Creative Inspirations!
    Hugs, Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful project, love it!!!Thank you for joining us at Simply Create Too!!!
    Hugs,
    Arlette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-