zaterdag 9 januari 2016

Gitaar creatie voor oom Tino......!!!

Mijn lievelingsoom is gister jarig geweest en hij is 65 geworden en geeft vandaag een borreluurtje met een hapje en een drankje. Hij is helemaal gek van muziek en speelt zelf ook een beetje gitaar daarom vond ik het wel leuk om het gitaren mdf setje van Let's get bizzee te gebruiken. Heb de centje opgerold en er een strikje omheen gedaan en in de creatie verwerkt. Daarna een folie papiertje eromheen en zo hebben we weer een leuk creatief cadeautje om te geven. Want deze oom bewaard ook alle creatie die ik ooit voor hem gemaakt heb dus dat vind ik extra leuk


LIEFS DEBBY ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-