donderdag 7 januari 2016

Merry Christmas ...................... !!!

Ja jullie zien het goed. Ik heb een kerstkaart gemaakt. Ik heb met mezelf afgesproken om te proberen om iedere maand 2 kerstkaarten te maken om aan het einde van het jaar de kerstkaarten stress voor te zijn en om het ook leuk te houden om dit soort kaartjes te maken. Want zeg nou eerlijk als de kerstdagen dichterbij komen neemt ook de stress toe en dan word het maken van dit soort kaartjes ineens een stuk minder leuk en ontspannen


vandaar dat ik vandaag dus mijn alle eerste kerstkaart van 2016 plaats en zo hoop ik dus alle kerststress van afgelopen jaar te voorkomen. Het begin hebben we vandaag gemaakt


Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-