donderdag 2 februari 2017

4 musketiers album


 Op de clubdag van Tiets heb ik bij de stand van KIMYA het Scrap en Bep pakket van juni gekocht. op hun blog kun je alle hints terug lezen om deze te maken en dat heb ik dan ook gedaan. En het was zo'n leuk project om te maken dat ik er niet alleen 2 kerst creaties van gemaakt hebt voor mijn moeder en schoonmoeder. Maar nu dus ook een 4musketiers album


Mijn dochter zit al bijna 10jaar op hockey en een aantal meiden zitten dan ook al een tijdje bij elkaar in het team. Maar deze 4dames kunnen het wel erg goed met elkaar vinden en doen buiten de hockey om ook nog veel leuke gekke en spontane dingen met elkaar. En van al deze acties worden natuurlijk foto's gemaakt door mij als foto freak, maar ook door mijn dochter en vriendinnen door middel van selfies


En een aantal van deze verzamelde foto's heb ik nu gebruikt en er een mini albumpje van gemaakt. Erg leuk om te doen en ook leuk om te bewaren voor later

Op de eerste pagina staan foto's van hun 4tjes samen.....daarom ook de 4 musketiers
op de 2de pagina staat mijn dochter samen met haar vriendin Dana
op de 3de pagina staat mijn dochter samen met haar vriendin Sanne
op de 4de pagina staat mijn dochter samen met haar vriendin Quinty
verder zitten er ook nog tags verstopt in de pagina's. Het was een hele klus weer maar wel weer super leuk om te doen. Dus het zal niet de laatste keer zijn dat ik zo'n boekje maak

Liefs Debby ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-