zondag 26 februari 2017

Disney bedank kaartje

Op 22februari heb ik mee gedaan aan de scrap & chat van hobbyvision. Het was weer een hele leuke creatie. Vandaag heb ik er nog een gemaakt


Mijn dochter is dit weekend met haar vriendin haar ouders en broer naar DISNEYLAND PARIJS geweest


En om hun te bedanken heb ik van een aantal foto's die is via de app door gestuurd heb gekregen een kwart gemaakt.


Mijn meissie wou namelijk al heeeeeeel erg lang naar Disney en nu kwam haar grote wens dus uit


Lieve familie Löke heel erg bedankt dat jullie mijn meissie heel erg gelukkig hebben gemaakt.

LIEFS DEBBY ♡

2 opmerkingen:

  1. Dit modelletje staat nog héél hoog op mijn to-do lijstje.
    Je hebt er wel echt een waanzinnig leuk kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat ziet dat er errrrug leuk uit !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-