woensdag 1 februari 2017

kleindochter wieke geboren



Bij ons onder (wij wonen in een flat) woont een heel erg leuk stel. Staan altijd klaar voor een babbeltje en nooit te beroerd om mensen te helpen..  nou zijn ze laatst voor het eerst opa en oma geworden en ik vond het wel leuk om speciaal voor hun een geboorte kaartje te maken.

Dus mijn stempel verzameling in gedoken en daar kwam ik dit schatje tegen. Had nog leuk roze baby papier van de action. Joy wolken stans erbij gebruikt. Leuke dag labels gemaakt met de stand die ik bij omeAli gekocht heb nog een lintje erbij en de creatie was weer voor elkaar. 

Tijdens het uitlaten van de honden hem in de brievenbus gedaan en niet heel veel later een lief appje van de buurvrouw om me voor de mooie creatie te bedanken. Graag gedaan Elly en Rob heel veel geluk met jullie mooie kleindochter xxx

Liefs debby ♡♡♡

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-