maandag 1 januari 2018

Happy sweet 16 Quinty


De beste vriendin van mijn dochter heeft inmiddels ook de mooie leeftijd van 16jaar bereikt. Vorig jaar werd ze zelf verrast met een super gaaf cadeau. Nu was het onze beurt om iets te bedenken. 

Gewoon geld geven vind ze niet zo'n leuk idee en cadeau bonnen van de lush kreeg ze al van  ons voor haar verjaardag. Wat geef je dan.......een sushi kit ....... ja jullie lezen het goed een pakket van de appie om zelf sushi te maken......samen met een uiteten bon voor 2 bij een sushi restaurant en aan het pakketje moest een vlaggen label dus kon ik weer aan het werk


Dus in mijn bak met mdf hout gekeken en daar lag nog een leuk houten vlaggetje en die hebben we opgepimpt met bovenstaande foto als eindresultaat.

LIEFS DEBBY ♡♡♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-