zondag 7 januari 2018

Mini album is af.....!!!!

Na een geslaagd oud en nieuw feestje blijven alleen de foto's op je telefoon over als herinnering.


Maar daar moet ik natuurlijk iets mee doen. Want sommige zijn te grappig om niet te bewaren. Dus ben ik aan een mini albumpje begonnen.


Dat albumpje heeft wel wat bloed zweet en tranen gekost. Want heb er eerst 1 albumpje tussenuit gehaald. Hij werd veels te dik door al het design papier en de foto's.


Maar alleen dat albumpje vereijderen was niet genoeg. De magneetjes konden al dat papier ook niet aan. Dus heb ik er maar een schuifband omheen gemaakt anders klapte de albumpjes steeds open. En dat is niet handig.


Maar die aanpassing was nog niet genoeg. Ik moest ook de hele omvang van het album vervangen want het paste er gewoon niet meer in. Hahaha we beginnen het jaar dus goed.


Maar na alle aanpassingen is hij dan nu toch echt af......op naar mijn volgende project.

Liefs Debby ❤😘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-