zaterdag 10 maart 2018

You.....get better with age!!!

Dit is het 3de kaartje van deze week die ik na aanleiding van een sol gemaakt heb. Deze keer gegeven door nans van joy crafts and friends. 


Alles weer op maat gesneden voordat we begonnen en het wachten was op de hints die we om 20.00u gingen krijgen. We moesten al aardig wat op maat gesneden hebben dus wist ik dat het niet even een  snelle kaart zou worden


Het eind resultaat lijkt wel op een klein boekje. Aan beide kanten kun je een label in je kaart steken. Ik heb weer leuke stempels van My Favorite Thing gebruikt en ze ingekleurd met distress inkt....al vond ik het op dit aquarell papier niet zo fijn gaan


Het getal 65 heb ik gemaakt met de getallen mal van Dutch Doobadoo. Gister de kaart bij de jarige afgegeven. Dus vandaag kan ik hem wel met jullie delen

Liefs Debby

1 opmerking:

  1. Gaaf geworden....Leuk om zo te werken....moet ik ook eens gaan bekijken....Zo maak je toch eens een ander modelletje...
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-